> Dagens shopping

2008-02-28 18:25:12 ♥ Vardagsliv

Mötet gick bra idag och min DBT börjar snart, äntligen! Det ska bli mycket spännade och väldigt läskigt. För nu ska man ju släppa alla sätt man tidigare tänkt och fungerat på. Hantera känslor, relationer på ett bra sätt osv. Djupgrävning i känsloarkivet ungefär. Lära sej om medvetennärvaro, vad det nu är?

Gjort ett superfynd idag på New Yorker, gillar verkligen affären. Så snygga underkläder, kläder och accesoarer. Skulle kunna gå omkring där huuur länge som helst. Är ju så stort, 1.100 kvm. Iallafall så saknar jag min JL tröja och ångrar att jag sålde den på tradera. Den var så skön och den höga kragen var mys, letade på massa ställen på nätet igår efter en ny eller nån liknande med just kragen. Men vet ni!? På New Yorker hängde det en svart tröja med texten I Will Rock You, med högkrage. Kolla prislappen 49:-! Jag är så nöjd och den är superskön verkligen. Nu längtar jag tills vi kommer hem från Aruba och man kan börja använda sina pengar igen.

Kollade bokrean men hittade inget spännande alls. Man kan ju lika gärna köpa pocket dom är ju billigare, vart 3st på akademibokhandeln. Hoppas bara nu att dom är bra och räcker länge. Eller så får jag sluta sträckläsa dom istället.




Fruktansvärt trött så det blir nog sängen tidigt, vart bara nån timme inatt. Men nu natten som kommer ska jag sova ut ordentligt. Pillerleverans idag, yey!

Men först bloggläsning, crosstrainer, dusch..


Kommentarer
2008-02-28 19:22:42 http://catya.blogg.se

skulle behöva lite ny läsning jag med

puzz sweetie

catya
2008-02-29 12:26:17 http://blogg.passagen.se/paltbarn

Bitterfittan läser vi som bokklubbsbok nu, den är helt okej! =)

Elenor
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: