> Dagens utbrott

2008-02-24 15:14:17 ♥ Vardagsliv

Jag blir fullständigt galen!
Det går verkligen inte att hitta något sätt att använda den här j*vla webbkameran.
Girlie tack för tipset med jag hittar inget sådant, antingen är jag totalt IQ befriad eller så finns det inget sånt.
Jag vill ju verkligen kunna använda den, men ifos så är det nog tur för er att jag inte får den att fungera, ni kommer antagligen bli attackerade med massor av bilder i bloggen.
Men iallafall är det någon mera som har nått tips?
Jag har läst igenom instruktinsboken men där står det inte ett skit.

Kommentarer
2008-02-24 17:46:17 http://allstared.blogg.se

Aha okej aj då beklagar att du oxå har samma hell som jag, eller liknande... Men hey, nu kan vi iaf skriva till varann :)

Hur har du haft det i helgen?
Kram /Johanna

Johanna
2008-02-24 18:24:03 http://allstared.blogg.se

Okej oj slut på mediciner?
Får man fråga vilka du tar?

Ja helgen har varit rätt slapp, inget speciellt har hänt eller gjorts, mest massa hemmamys. :)

Jag ska till psykologen och läkarn på tisdag.

Johanna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: