> Den anonyma rosen.

2008-02-14 20:09:15 ♥ Vardagsliv

Sist jag skrev så ringde det ju på dörren och ett blombud vart levererat till mej. Det står inte vem det är infrån  bara ett kort med orden "Du är mitt allt på jorden". Jag gissar att det är Baby men han säger att de  inte är han trotts att jag tjatat hela dagen på att han lika gärna kan erkänna. Har frågat mina vänner jag kan tro att det är men ingen av dom heller. Spännande och scary! Men jag är forfarande 100%säker på att det är baby.
Får se om han avslöjar något senare.

image119

Fick blomma och choklad av honom tidigare på morgonen med, till frukosten som var direkt från bagerit. Mums!
Middagen lagade jag potatisgratäng och fläskfilé, rätt tråkigt men gott!

image118

Har precis vinkat iväg han till jobbet och ska nu läsa lite bloggar. Ringa lite samtal och sen kanske sängen tidigt?
Imorgon åker Baby iväg till nån stuga och åker skoter hela helgen, sakna! Men Nova och Love kommer och bor med mej som tur är.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: