> Finaly

2008-02-05 23:25:21 ♥ Vardagsliv

Jaa! Äntligen är denna dag snart över, sängen och sova snart.
Inväntar samtal från en av mina fina vänner först, mycket sms och pratande idag. Annars är jag väldigt anti telefon, jag skriver hellre än pratar som tidigare sagt.

Jo just. jag tror faktiskt att jag bestämt tapet igen, haha den som vi kom fram till tidigare är alldeles för tråkig.
Nu blir det en annan, Baby erkände idag att jag faktiskt är bra på att välja och att det alltid bli snyggt när jag gjort som jag vill. Fast han var väldigt snabb med att tillägga att han inte sagt det där image5. Så jag nu ligger väl ansvaret på mej att det faktiskt blir det också. Men varför ska man lida av sån beslutsångest?!

Men är ni på jakt efter tapet så rekomenderar jag DecorMaison, supersnygga tapeter och helt okej pris!!

Kommentarer

yes i been in el stockholmo ja=)
tokbra (och snyggt) band! helt klart ett som måste lyssnas in.

Kram

Sarah

Men shit. Aruba? Det lät inte helt fel nej. Vart resan dyr?

Mia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: