> Födelsedag

2008-02-03 16:26:22 ♥ Vardagsliv

Vart hos syster och gratulerat hennes man. Najs att träffa lite människor man inte träffat på länge, och dom finaste flickorna Ella och Alice! Hade det inte vart min systersbarn hade jag nog kidnappat dom. image5
Den dagen det kommer ett barn i denna familj så hoppas jag att det blir en som dom.

Fick jättefina pärlor av syster och en klänning, så nu ska jag knåpa ihop ett halsband till henne som tack.
Lika bra att sätta igång när fantasin finns kvar, antar att det kommer bli en hel del pärlande i veckan.

Massor med besök till olika ställen i veckan med, tandläkaren först imorgon. Det gillas inte! Jag har avbokat dom senaste tiderna jag fått, men ja nu finns det inga mera saker att skylla på. Lika bra att få det gjort, bara hålla tummar och hoppas på att det inte är några hål. Ska göra en ordentlig genom gång med tandborste, tandtråd ikväll. Är lite dålig på att göra det seriöst annars, men allvarligt så har jag mindre hål om jag slarvar än om jag är ordentlig.


Kommentarer
2008-02-03 17:12:11 http://hockeyfruns.blogg.se

ja - bomba alla småstäder! Jag är faan villig att gå in och sponsra med lite explosiva ämnen. Och jävla skvallertanter - död åt dom!

ANNA
2008-02-03 18:35:25 http://pyttis.blogg.se

nja jag jag gillar ingen sån där..dove, nivea eller nån..alla luktar ju blä...buhuhu

massa kram till dig sötis!

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: