> Fredag

2008-02-01 12:41:08 ♥ Vardagsliv

Happs nu börjar helgen, denna vecka har gått superfort som alla andra.
Vi har nog inget inplanerat vad jag vet just nu, antagligen så är det hallen som gäller.
Är inte så speciellt sugen på annat heller så det kvittar i att det inte händer något.
Jag tycker bara att det är bra att Baby är hemma, iiiihh jag kommer vara som en igel, stackarn!
Känner sug efter att åka till Uppsala, brukar ju göra det på fredagar och träffa min psykolog. Men hon hade ingen tid till mej denna gång. Så det känns "tomt" att inte ha gjort det. image6

Fick ett ryck nyss och superdamsugade, det är väl inget särsklit speciellt med det förrutom att jag damsugade överallt med det där lilla lilla munstycket haha, tog lite tid men nu jäklarns ska det vara dammfritt, ser jag nån liten tuss nu så blir jag galen! Bara därför så ser jag 3st, dom går fan inte att utrota! Det enda negativa med att ha katt. Annars hade jag haft flera, kanske ska införskaffa sej en nakenkatt? Dom är så fina! Men inte lika fina som min finaste bebis misse. image5

image97


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: