> Gnäll

2008-02-21 00:28:55 ♥ Vardagsliv

Jag ska fortsätta gnälla lite på ämnet nada energi..

Det har fortfarande inte kommit någon, den brukar ju göra det relativt fort. Men nu börjar jag bli orolig att det kommer att ta ett tag, att det kommer fortsätta gå neråt innan det börjar uppåt igen. Det vill jag inte, men inget jag direkt kan styra mera över än jag gör. IBland undrar man om man bara ska låta det komma så det försvinner igen eller ska man slå det tillbaka tills det inte går längre..
Iallafall resultatet av detta är att mitt hem är ett stor stor kaos, iofs så beror nog det mesta på rusten som är pausad och förlängd nån dag till. Jag längtar nu tills det är färdigt!


Det som också blir drabbat är maten, jag som var värsta ordentliga och lagade massor med nyttig och godmat varje dag har lessnat ur rejält och orkar knappt fylla ett glas med vatten. Vilket lätt till att jag haft enorm vätske och näringsbist, helt sväld i kroppen kunde knappt röra på mej för det gjorde ont, yr och ännu mera trött. Ja det blir som en ondcirkel allt.


Sådär nu har jag gnällt lite om det. Så nu ska jag gnälla ur mej lite ångest och svartatankar i en pappers"blogg".
Bra sånt här..

Jag vill tröst shoppa... miss it!

Kommentarer
2008-02-21 10:16:21 http://cettciliasklotter.blogg.se

Hittade hit genom mer-trafik. Vilken fin blogg du har :-)

c
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: