> Helgen

2008-02-18 13:42:28 ♥ Vardagsliv

Ja helgen tillbringades med Nova och Love. Super mysigt och vi har haft det så skoj.
Fredags vart det en tripp till Uppsala i värsta snöstormen, haha jag ska alltid ut i värsta vädret. Men saknar min dator så mycket och åkte och skällde på dom på PCCity så det händer något. Skulle få vänta nån dag till, så jag hoppas hoppas hoppas att det kommer en ny nu denna vecka.
Skulle även handla upp bonusen på H&M och mat till helgen vilket bara vart godis och mjölk image30.
Bestämde mej även för att färga håret och det vart det röda iallafall. Dom flesta av er tyckte blond men njaa jag höll inte med, kanske för att jag alltid måste tycka tvärtemot. Men jag tycker det vart bra iallafall?

Så ja helgen har det vart, film, hårfärgning, shopping, godis, god mat, massa mys och vin vin vin. Så himlarns gott det är med rödvin, hade helt glömt bort hur det smakade. Så nu måste jag fylla på mitt vinställ så det finns mera hemma om det skulle bli flera övernattningar.

Så en ganska trist sammanfattning men det vart iallafall nått. Nu ska jag fortsätta med nya designen, sköj!

image123

Just ja, den gröna blusen köptes för att det är så himla snyggt med grönt och rötthår.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: