> igår

2008-02-10 17:06:11 ♥ Vardagsliv

Jaa hur gick det igår då?

Jodå det gick bra, fick låna smink av Karro (tack love) och satte på mej det finaste jag kunde hitta som inte kändes allt för gammalt och trist. image5. Sålt alldeles för mycket och köpt alldeles för lite på sistone. Håret var bra, ja det såg ni ju själva. Plupp-håret!

Det var trevligt och massa folk, men hade räckt med bara en liten stund för min del eftersom jag är extremt blyg när jag är nånstans där jag inte känner så många. Plus att det var jag som körde vilket gjorde att det var ännu tråkigare. Men ja jag kom ut iallafall och gjorde det vilket känns bra.

När vi kom hem så ringde Babys bror och frågade om mera sprit, vi hade glömt lämna det extra när vi var där.
Så det var bara sätta sej i bilen och åka tillbaka, hade precis tagit mina godnatt piller så det var en intressant resa. Typ " 30min har vi på oss, hejja hejja!". Men vi överlevde iallafall.

Nu har vi precis kollat på Caio Bella, hmm vad säger man om den? Jag tror jag uppskattat den mera och tyckt den var bättre om jag vart yngre. Nu var den bara fruktansvärt pinsam och låååång. Så nä inget jag rekomenderar alls. Men jag är galet avis på tjejens hår, så fint!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: