> Kom igen..

2008-02-02 18:01:22 ♥ Vardagsliv

Trampat på Crosstrainern idag, det är helt galet vad dålig kondis man har. Men inte så konstigt, man gör ju inte så mycket ansträngade om dagarna. Men nu ska jag försöka tvinga mej själv upp på den varje dag, tillslut blir det ju en vana och man måste göra det. Hur lång tid ska det ta? 1vecka? Så nu börjar operation få bättre kondis.
Har funderingar på att börja simma också, vart helt emot det förr. Men börjar känna ett sug efter vatten, jag trivs i vatten men är ändå livrädd för det.


Kommentarer

går nog ganska snabbt att få in en vanan..

guu vilken härlig bild=) jag vil ha sommar NU!

Sarah
2008-02-03 01:01:56 http://pyttis.blogg.se

jag vill väldigt gärna se dina konstverk och skisser babe!
kram!

anna
2008-02-03 12:19:59

Hejhej
Hittade hit när jag knuff-sökte på bokrea. Såg att du undrade när den började, å det gör den tisdag 26 februari :)

2008-02-03 16:26:49 http://carpeannah.blogg.se

Anonym: TACK!!!

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: