> Suris

2008-02-20 19:04:15 ♥ Vardagsliv

Sur jag blir!
Väntar på påfyllning av medicin som tagit slut. Ringde för snart 1månad sen då var dom slut överallt, tydligen så har dom glömt hur dom producerar dom eftersom dom fortfarande är helt slut. Kanske har alla nervösa sammanbrott, panik, ångest, oro m,m nu för tiden? Eller är det vårdepresionerna som börjar komma?  Jag har snålat så mycket jag kunnat på mina men nu är det tomt tomt tomt, tur att jag har annat hemma att använda istället..
NEJ! Kom på att mina "godnatt" piller är slut också.. Jaaha låter som jag har några trevliga dagar framför mej. image5

Just shoot me!



Nu ladda datorn med Las Vegas avsnitt som godnatt saga då böckerna är utlästa. Kan det bli den 26:e nu?
Bokrean here i come!

Kommentarer
2008-02-20 20:03:14

Äh sluta klaga, en annan får ju inte ens hjälp trots upprepade försök till det :(

2008-02-20 20:14:08

Meh..skrev ett inlägg igår här men så gick de inte att posta..spott å fräs. Skulle påpeka att ben & jerrys cherry garcia och den me brownies är KALAFgoda..men ja förstår inte folks kärlek till den där cookiedough alls..bläsch!!

Det är inte bara antidepp-piller som verkar ha slutats tillverkas kan jag meddela även fast det inte är någon som helst tröst.

ha det så gött de går!

Nä du annah, jag läser A-kursen ja!! hehe.. å sen är det slut på matteräkning för min del resten av mitt liv! *hoppashoppas*

KRAM

Sarah
2008-02-20 21:18:11 http://carpeAnnah.blogg.se

Anonym: Försök mera!
Jag klagar inte, blir bara sur för att det ska ta sån tid att få mera medecin jag inte funkar normalt utan.

Girlie: Nu svarar jag här :) Är det mera som slutat tillverkas? Vadå? ÄR det kanske strejk i medicinfabriken? haha

Annah

ja jag vet, skittrist! klarade du den?
De jag vill in på kräver bara matte A (wieeee)

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: