> Tapet spaning

2008-02-02 10:56:58 ♥ Hemmet

Nu har det blivit flera funderingar på hur det ska bli med hallen.
Är inne på en lååång fondvägg på väggen som är till höger, hela vägen in i köket. Den andra väggen mitt emot beige
ni fattar? Kolla bilderna här.
Sen om det blir med vit panel eller inte är fortfarande inte klart, det får vi se senare när babys kusin kommer och kollar lite, han är snickare. Babys bror är matt/golv läggare, tror ni att vi får hjälp med våra rustningar som är på G? image5

Iallfall så har jag hittat dessa, den översta är min dröm men den kommer ALDRIG Baby gå med på haha.
Det där vita randiga under har jag satt där för att fejka en vitpanel. Men det förstod ni nog. Den påminner väldigt mycket om min MeAndI klänning.

image98

Men gissar att det blir något liknande dessa

.


Kommentarer
2008-02-02 14:36:32 http://supermamsen.blogspot.com/

Oj vd snyggt

KRAMIS

Supermamsen

Supermamsen

hejsan söt!
stora bilden och sista bilden va skitsnygga!
va roligt att planera sånt där..
pssst.. släng upp dom och säg till din kille "ta daaa" hehe.. KRAM

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: