> Top model

2008-02-20 22:23:55 ♥ Vardagsliv

Okej.
Har bestämt mej för att följa denna säsong slaviskt på tv, varför vet jag inte.
Men det jag vill veta är när ska dom göra makeover? Det är ju det som är mest spännande av allt.
Idag var det rätt trist och jag "hejjar" inte på någon speciell just nu, kanske hon Ebony som inte åkte ut av dom 2sista. Hon är galet vacker!
Kanske inte här



Janet är ganska så snygg hon med..



Men dom flesta dom ser bra ut på riktigt gör det inte på kort och tvärtom. Jag brukar oftast bli bra på bild men i verkligheten är det skräck. haha
Nä nu vart jag för nyfiken på hur det sluta, leta avsnitt dax.



Kommentarer

va det inte otroligt fjantig antirök kampanj..? men lite coolt att dom måste sluta röka.. asså jag gick upp 8 kg utan att direkt småäta! är nått med förbränningen och vanlig matlust! det ska bli väääldigt intressant. dom ska ju trots allt bli supermodeller.

mkatte är det värsta jag vet! så jag är så jävla glad att 3e gången gillt *peppar peppar* ska ge mig godkänt i a kursen.
så öän har du chansen, man får ju misslyckas, a b eller c kusr.. minst tre gånger.. =)

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: