> USCH!

2008-02-04 14:20:17 ♥ Hemmet

Det är fasen byggdamm överallt! Det är väl lika bra att vänja sej vid det ett tag nu, men usch vad störande det är.
Jag som har så svårt för sånt där smuts..
Men nånting bra är iallafall att vi äntligen bestämt tapeter! Vi har kollat tapeter varje kväll massor med gånger men aldrig kommit överens vad vi vill ha. Jag vill ha stora blommor eller annat tryck, Baby vill det inte alls. Men vilka det tillslut vart tror jag att jag tänker hålla hemligt så får ni se när det är klart istället. Kommer nog bli riktigt snyggt när det är klart iallafall.  Kul att spana i tapetböcker iallafall, mycket lättare att se än när man provtapetserar på datorn

image107

Nu ska jag äta min macka och sen fortsätta damsuga bort det värsta..

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: