> Vill inte

2008-02-09 11:28:06 ♥ Vardagsliv

Hej mitt namn är fröken trots Annah!

Vi ska i väg på 25-årsfest i kväll. Jag vill inte längre!
Jag har nada att sätta på mej, eller visst det har man ju alltid men inget som känns lagom skoj eller fint. Känns som man har haft allt 100ggr och det är trist.
Mitt smink är typ slut och jag har årets problem hy i ansiktet just nu, som aldrig kommer att gå att sminka över. Den är verkligen hemsk hemsk. Tror den håller på att vänja sej vid nya produkter.
Mitt hår ska vi inte ens gå in på, har redan massor med utväxt och det är för kort eller långt för att göra något med det. Typiskt!
Jag känner typ 4pers kanske på denna fest och är inne i en osocial och blygperiod.
Jag är bara ful, trött, ledsen och allmänt skit.
Har gråtit (!!) flera gånger för att allt är så j*vla fel.. image14

Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.

Men det tar emot kan jag säga.. Men det blir säkert bra, image7

Man ska ha med sig en present som passar alla värd 10:-
Vad fasen finns det som kostar 10:- egentligen?
HJÄLP!


Lyssnar man på favorit låten känns hela världen lite bättre och snyggare.
Såå snyggisch han är i den här videon, mmmm..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: