> Åh

2008-01-06 21:00:02 ♥ Vardagsliv

Jag fick ju julklappar av finaste Troll på nyårsafton som jag glömt nämna.
Fick massa Takida skivor, som spelas massa massa :)
Måste nästan skaffa mej ett cdställ nu enkom för dom.
Ska ta och införskaffa mej resten sen, kul att ha dom gamla med. Börjar gilla att ha cd-skivor igen, synd att man kastat alla från förr. Men ja gillar man att kasta grejer så gör man.



Sen världens bästa tröja hahahahaha! Tur att jag inte hunnit köpa en sån redan. Du vet precis vad jag vill ha darling! TACK TACK TACK igen!


Kommentarer
2008-01-06 23:04:07

MEN GUD VA GULLIGT AV DIG!!! Tusen tack!! Har lagt den bland mina favvorsar o ska sitta spikad minuterna innan den går ut.. bjuda som en tok! :D TACK TACK TACK!!

Hoppas du haft en bra dag tjejen! kram

haha klockrent ju!

men ja, då har du ju en toppen bra stil med andra ord;-) ang lägenheten!!

KRAM

Sarah
2008-01-09 22:27:00 http://viggos.blogg.se

Åååå...Vart hittar man Gunvald tröjan?Älskar Micke Persbrandt:)*Sov gott*

Lena
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: