> Aje

2008-01-03 23:04:00 ♥ Vardagsliv

Tandvärk! Sån där tandverk man får när man har/haft inre kaos och man biter ihop utan att man tänker på det. Sen släpper det och fasen vad ont det gör efteråt. Så har jag nu iallafall, hoppas det är sån som släpper fort. Annars kommer jag aldrig kunna somna, ska försöka göra det så snart som möjligt.
Igår lyckades jag inte somna fören Baby kom hem, det är såå svårt att sova när han inte är hemma. Men när han är hemma och ligger brevid och ska sova, då kan man inte för att han ligger där och är varm istället haha.
Alltid tvärtemot. image30

Imorgon ska jag upp ganska så tidigt för att få i mej frukost innan det blir Uppsala och psykologbesök. Var nog nästan 1månad sen jag var där sist, alldeles för längesen. Känns som att det är 1000saker att prata om och man ska komma ihåg att ta upp. Borde fortfarande införskaffa mej en annteckningsbok till det. Just nu behöver jag 2, en för det och en för maten. Kanske ska kolla Gallerix imorron om dom har några fina, det brukar dom väl?
Den var fin och passar i mina låder ju, perfekt!


Maten har funkat bra idag, fått i mej både frukost och middag. Ingen lunch eller mellanmål eftersom vi låg isängen till 3på eftermiddan, myyyys! Skrev i på giviktkoll vad jag ätit men har knappt fått i mej hälften av fettet och proteinerna. även om jag testa att skriva i lunch och mellanmål. Så det är bara att börja äta fetare och mer proteinrik mat. Vad det nu ska vara?




Kommentarer
2008-01-04 08:59:17 http://pyttis.blogg.se

hoppas tandvärken släppt gumman..känner dock igen syndromet.
Hoppas du får tag på fina anteckningsböcker - köp en emd betty boop på inne på gallerix - du påminner om henne tycker jag...söta och charmiga.

massa kram!

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: