> Back again..

2008-01-28 15:25:54 ♥ Vardagsliv

Idag känner jag mej mycket bättre, iallafall just nu. Men till kvällen så sitter jag nog och gäspar redan kl6 image5.
Jag är en tröttis jag erkänner, men jag måste ju ha sånna perioder ibland med.

Idag har jag gjort som alla andra måndagar, städat! Skurat golv, dammat, vikt tvätt och plockat, gillar att ha mina måndagar till att göra sånt. Har lagt ner det där maniska städandet jag sysslade med för nån månad sen. När det verkligen var varje dag, helst hela tiden. Helt sjukt! Nu har jag manier på annat som är mycket trevligareimage5.


Har införskaffat mej lite mera pärlor idag och betalat några tradera auktioner på andra pärlsaker. Ska snart sätta mej och kolla igenom Panduro och göra lite beställningar. Så himlarns skoj och jag är så galet besatt! image5 Vart några hundra rikare på min "skit" auktioner jag hade ute på tradera image5. Så tydligen så var det inga "skit" auktioner? Kul när det går bra och man får lite pengar. Då är det värt att hålla på, ska leta lite mera sen i veckan om jag har nått mera "skit" att lägga ut.



Nu ska jag ta mej en bloggrunda, läsa och kommentera har inte gjort det på ett par dagar så nu har jag massa spännande(?) läsning att hinna i kapp.. Bloggar är beroende framkallande!



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: