> Bad bad..

2008-01-22 22:02:07 ♥ Vardagsliv

Yes idag har jag vart en dålig dålig bloggare, jag ber om ursäkt image5. Men dagen är inte slut än och jag hinner nog komma ikapp.

Sov alldeles för länge idag, skulle ställa larm när jag vaknade vid 7 imorse, men låg så skönt så jag kunde bara inte sträcka mej efter mobilen och fixa larmet. Så jag vaknade vid halv 3 istället image6
Men äsch ibland får man faktiskt göra så, jag får det iallafall.

Sen var det ut och fika idag igen med Nova och Love. Dom har ju börjat med semlor nu och jag är besatt i år igen. Fasiken vad gott det är! Väntar på att dom ska börja med winersemlor med, som istället för vanligt semelbröd är det winerbröds bröd. Fatta mycket kalorier?! Men det går ju inte att låta bli. Tur att semlor inte säljs jämt image30.

Kvällen vart det matlagning, gjorde wok som vart så jäkla stark så det knappt gick att äta. Så den får slängas.

Sen var Tessan och hennes sambo här, hon har 5veckor kvar av sin graviditet, så himla fin är hon! Inte alls sådär Jättejätte stor som vissa kan bli. Som jag garanterat kommer att bli när det är dax för det image5. Vill verkligen att bebisen ska komma ut nu, jag är så nyfiken på vad det är för nått. Är ganska så säker på att det är en flicka. Alla här där jag bor bara pluppar ut en massa ungar nu senaste halvåret. Det går verkligen i perioder sånt där med bebisar, börjar nån så verkar alla haka på.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: