> Dagens låt/ar

2008-01-10 20:40:46

Men ååååh så vackert!
Så otroligt fin låt!
Den har jag planerat att ha på mitt bröllop när jag nångång gifter mig. Den blir ju så mycket mera hmm starkare (?) när Linda är med och spelar.
LYSSNA!


här är det med text och fina bilder.




Visst blir man lite rörd haha.. Men såååå fin, kan inte sluta tjata!

Den här kan också få vara med, som avbrott från det mjuka fina. Den här är überbra den med! Robbans röst håller inte riktigt i början men efter en stund släpper det och fyyy vilken man.. mmmhmmhmmm..


Kommentarer

jag ÄLSKAR din blogg:-) fan va snygg den blivit!! *tummen upp*

Sarah
2008-01-10 23:37:23 http://darkfairy.blogg.se

Visst är dom bra! :-) Fattar inte att jag gjorde mig av med skivorna, men jag började lyssna på hårdrock o fastnade där. Nu är det guld värt! Fast Dia Psalma har hängt kvar i alla fall, tröttnar aldrig på Gryningstid!

Ska lyssna på dina klipp imorgon, jag stör sambon min nu.. :-)

Åsa
2008-01-15 16:55:25

Du måste vara en ängel som kommit från himlen.
du är en sån underbar vän, vad skulle jag göra utan dig?? =)
Tack för att du alltid finns där.
pussssss

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: