> Godmorgon!

2008-01-26 09:36:37 ♥ Vardagsliv

Hej på er!
Saknade ni mej igår? image5
Satt faktiskt inte ens vid en dator igår, helt otroligt va? Jag som är den mest databeroende människan i hela världen. Typ lite..

Nu har jag vart och lämnat av Baby som ska med jobbet till gävle och kolla på museum och käka mat. Jag skippade att följa med, slipper helst att få öronen sönder pratade av arbete. Sen var det ju inte vilket museum som helst utan ett av sveriges antagligen tråkigaste nämligen:


Så jag har precis gjort iordning en ordentlig GI frukost, gi ruta med bacon, ägg och vitlök och örter cream cheese. Brämhults juice och kaffe. Gott va?!
Jag ska iallafall njuta av den nu, så hörs vi igen snart.
Puss!

Kommentarer
2008-01-26 10:25:51 http://girlgoesmom.blogg.se

Jag tar aldrig illa upp! :) då skulle jag inte fråga om folks åsikter!
Har medvetet inte gjort någon bg i headern för att då kan jag byta ut den vanliga BGn och byta färg på hel sidan inkl headern.. Eftersom att logon är en transparant PNG. Hänger du med? ;D

GirlGoesMom
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: