> Herr Manson

2008-01-02 15:26:36 ♥ Vardagsliv

Inatt drömde jag om Herr Manson, Marilyn Manson som ni kanske förstod.
Han var så himla snäll och såklart såååå snygg!
Jag hade vart på konsert på stadion i sthlm och vart kvar sist av alla för jag letade efter något. Så kom han ut på scenen igen och vi börja prata. Sen satt vi där och pratade, pratade och pratade fleera timmar. Han var så himlarns översnäll, undra om han är så i verkliga livet med? Jag tänker tro på det iallafall.
Tänk om det inte vart en dröm..

 

Kommentarer

haha jag drömmde en natt för inte så länge sen at jag jag sjöng en duett med mr.manson!

Klockrent!

Sarah

Kommer inte ihåg vad det var vi sjöng faktiskt.
Tack så mycket. en favorit tröja redan. Jag har föresten sagt som ett litet löft till mig själv att iår blir det bara shopping av favorit kläder.. allt ska va super;-) bra va.. hehe..

Ha en toppen kväll.. här blir det tacos snart

Sarah

Kommer inte ihåg vad det var vi sjöng faktiskt.
Tack så mycket. en favorit tröja redan. Jag har föresten sagt som ett litet löft till mig själv att iår blir det bara shopping av favorit kläder.. allt ska va super;-) bra va.. hehe..

Ha en toppen kväll.. här blir det tacos snart

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: