> jaha?

2008-01-07 18:38:04 ♥ Vardagsliv

Jaha nu är det tomt på julgrejer, vad ska man göra nu då?
Pynta till påsken? Njaa det är inte riktigt min grej det där med påsk och sånt.
Huvudsaken är att jag får ett påskägg av haren image25
Vi vart bjudna till fjällen över påsken iår men vi tackade nej, varken jag eller Baby har åkt skidor på flera flera år och kände att vi inte var så sugna på det. Men ja det hade ju vart mysigt också, blandade tankar om det alltså.

Väntar på att nästa avsnitt av Desperate housewives ska släppas, visades i USA går kväll. Borde finnas ute nu men icke, såg några sneek a peek också mycket spännande kan jag säga. Vill inte säga mera än så eftersom alla inte följer usa.
Väntar på att Weeds ska börja igen det med, men hittar ingenstans där det står när.
Måste titta Las vegas, nip tuck och kanske ge Gossipgirl en chans till.
Jag är verkligen en serie torsk image14

Yeees nu hittade jag avsnitt 10 av DH.


Kommentarer
2008-01-07 20:31:45

använder du torrents så är www.eztv.it väldigt bra!
Om du inte redan använder den förstås ;)
Själv sitter man med spänning och väntar på att DH avsnittet ska kommer ner i datorn, bara 40% kvar tills jag får se..
Slutade ju riktigt spännande sist.

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: