> Minne = 0

2008-01-24 21:22:01 ♥ Vardagsliv

Imorgon är det Uppsala dax igen och träffa min kära psykolog igen. Har gjort min uppgifter halvt som halvt och hoppas hon blir nöjd. Ska börja föra en slags dagbok med diagram på hur man mår och ångest osv. Ska faktiskt bli ganska så intressant att se sen hur det ser ut, eftersom jag inte kommer ihåg mer än nån dag bakåt i tiden. Shit jag har verkligen så dåligt minne!
Jag är ju "bara" 22(?) haha, kommer aldrig ihåg hur gammal jag är heller. Det pendlar alltid ett år uppåt så antingen är jag 22 eller 23. Ja men vad spelar det för roll igentligen hur gammal man är? Ingen roll alls för mej, eftersom jag inte har en endast kompis som är samma ålder som mej själv. Antingen nått år yngre eller flera år äldre. Jag har alltid varit så..



Baby ska följa med in så jag antar att det blir nån slags shopping efteråt, hoppas han impuls shoppar massa. Det är skoj som fasen, för då kan det bli precis vad som helst.

Söndag ska vi åka båt till åland fram och tillbaka och köpa massa cigg, eftersom det är svindyrt att köpa här nu. typ 450:-/limpan och det kostar 240:-/limpan på båten så tjänar man ju faktiskt på att ta en dag och åka fram och tillbaka. Ska väl igentligen sluta röka snart, men nja just nu känner jag att jag trivs med det. Den dag jag ska skaffa barn så är det slutrökt iallafall.

Kommentarer
2008-01-24 23:37:18 http://pyttis.blogg.se

tack gummanGullet!

allt väl?
kram!

anna
2008-01-25 22:40:04 http://www.crazygirl.se

Jag brukar oxå glömma min ålder. :P Jag är ju då rätt gammal, 28 tror jag det var. ;) Iaf.. jag kan sitta och surfa runt på communitys och kolla på folk och se att dom är runt 27-29 och tänka oj vad gamla dom är.. :P Men själv är jag ju i den åldern. :O heheh.
Jaa.. det är verkligen svindyrt med cigg. Nu kan inte jag göra så att bara åka iväg över dan med färja för att köpa tax-free. Och beställa över nätet vågar jag inte heller, sist jag gjorde det så plockade tullen mina cigg. Sluta borde man göra. Jag har försökt, men det gick inge vidare, men skam den som ger sig, eller hur.
Måste bara säga oxå att jag gillar din layout jättemycket! Den är skitsnygg. Bra jobbat. :)
*krama*

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: