> Panik

2008-01-12 12:06:28 ♥ Vardagsliv

Panik städat hela huset på 1timme, pappa ringde och dom skulle komma förbi och hälsa på.
Så gör han alltid ringer nån minut innan han tänker komma och säga hej. Hade inte planerat in någon städ förren imorgon, min storstäda veckodag. Men ja nu fick jag ju hälften gjort idag, skönt!
Gillar igentligen inte att "måste" städa, det är bättre att ångeststäda. Blir så mycket bättre då, var på väg att göra det inatt.

Kunde som vanligt trotts att jag fått mina mediciner sova. Helt omöjligt! Börja läsa min nya bok men den är så otroligt seg ibland så man lessnar. Men det var väl snart det var bokrea? Eller är det senare mot våren? Ingen som vet? Fick inget svar förra gången jag frågade heller. Annars kanske ni även har några boktips?

Pappas fru skulle låna böcker av mej, värsta som finns när nån ska låna böcker. För jag måste låna ut alla påengång för att jag kan inte bestämma mej för vilken som är bäst image30. Jag har ju bara bra, dom dåliga gör jag mej av med. Kanske skulle göra iordning en lista med mina topp 5 om någong är intresserad?

Nu vart det ett städ och bok inlägg, spännande verkligen image5
Avslutar med en dagens låt..



Kommentarer

Hejsan=)
hoppas du får en toppen dag! KRAM

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: