> Underbart!

2008-01-03 02:15:37 ♥ Vardagsliv

Efter några fina kärleksförklaringar på sms (mannen jobbar natt) där han skrev att det blir bio och restaurangbesök ♥ i helgen, och att vi skulle myssa (med 2s hahahahaha). Jag älskar att min man inte kan stava, det brukar ge en några skratt ibland. Som tex, fixa = ficksa moohahaha!!
Men ja, så nu är det dax att stänga ögonen och förhoppningsvis fortsätta drömmen där den slutade igår, i en djup diskussion med Manson. Fast vem vet det kanske utvecklas till en mardröm denna natt och det vill jag verkligen inte så jag hoppas den stannar som den var.

Måste spana in vad det går för bios först kom jag på nu, ser att jag sett nästan alla image20
Den här verkar spännande.


men kommer nog inte att få med mej baby på den image25. Får se om den går att få hem på annat sätt. Får kolla igenom Heroncity också dom brukar ha lite mera att välja på. B*js fanns ju ingen där heller, jaha ser ut som det får bli mat utan bio då. Funkar ju det med.. Fast kanske att jag råkat missat nån film? Har ni nått tips?

Nu har kissen rullat ihop sej till en liten boll brevid och spinner så gosit, mys(s) ;) dax.
Godnatt!

Kommentarer
2008-01-03 09:56:50 http://pyttis.blogg.se

hihi Stefan kan också få till de mest roliga stavningar och formuleringar via sms ibland =)
vad mysigt ni ska ha i helgen - underbart att sånt att se fram emot.

förlåt att jag varit dålig på att skriva hos dig det senaste..ska bli bättre på det gumman..ty jag tycker om dig babe!
kramar!

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: