> Yellow

2008-01-17 18:26:47 ♥ Vardagsliv

Jag gillar att skifta färg i håret, idag vart det en till blekning. Så ja nu är det gult och vittimage30 image30, bättre än grönt iallafall. image5 Ska låta håret vara ett par dagar nu innan jag bleker det igen, eller om jag bara kör en vittoning på det hela för att tabort så mycket gult som möjligt. Kan hända att det räcker, måste bara få tag på Karro först och höra om hon har det hemma. Hoppas! Sen införskaffa lite mera hår tränsar så kommer det nog att vara superb!

Har precis ätit, så damn mätt! Det vart lövbiff, tzatziki och rostade grönsaker i ugnen. Så himlarns gott och väldigt enkelt att göra då allt nästan sköter sig själv. Jag känner stor kärlek för Tzatziki, iallafall med massor av vitlök och hemmagjord, annars äter jag det knappt. Måste ju bli ordentliga matlagarn igen nu när kyl/frys är fulla. Men bara det börjar visa resultat på vågen så kommer det gå bättre att hitta lusten att greja varje dag.

Vad mer har jag gjort idag förrutom att blekahår och äta mat? Hmms träffat Nova som vanligt, hon har kommit kl9 varje morgon den här veckan. Efter hon lämnat Love på dagis, fatta jobbigt att gå på dagis? Tänk dom stackars barnen som är där redan kl 7 på morgonen. Men iallafall så nu i helgen när hon ska bort ska jag fasen sova ut lääänge. Niiice! Färgade håret på henne idag igen, vet inte riktigt vad det var för färg. Nått mörk brunt/rött/lila(?) men snyggt vart det iallafall. Men svårt att färga extensions!

Imorgon blir det Uppsala igen, psykologen och personalshopper åt Nova. Men hon lyssnar aldrig på vad jag tycker, även fast jag alltid är ärlig och säger direkt till om något inte passar. Därför jag får följa med och bestämma antar jag. image5

Fick en så snygg klänning av Baby igår, visst är den snygg?!
Svårt att veta vad som passar bäst under bara, visst det funkar utan något. Men det känns som att det blir lite väääl mycket bröst.

Kommentarer
2008-01-17 18:28:33 http://girlgoesmom.blogg.se

Tack så mkt!!! hehe det är så svårt att bleka håret.. jag funderar med på att bli blondare igen... men då får nog fröken frissa fixxa det åt mig efter löning ;)

GirlGoesMom
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: