Fredag

2008-07-18 21:38:04 ♥ Vardagsliv

Äntligen fredag i guess?
Kanske lite lätt uttråkad men ja det är skönt att kunna sova länge imorgon :)

Matshoppingen gick bra och nu finns det mat så vi överlever ett tag.
Om jag nu inte skulle få nån hunger attack och äta upp allt ;)
Shoppade finaste tröjan på Gina som jag sett Sarah testat tidigare i veckan.

Var till ÖB en sväng för att Baby skulle ha nått, dom har alltid så fina buddha saker och alltid något får följa med hem.
Denna gång vart det den här, visst är den fin?! Stor är den också, och endast 129:-
Toppen!


Det var även en flaska alkoholfritt. Rött såklart, men nja det smakade mest saft :)
Men kul grej att testa, och roligare att dricka till "finare" mat.
Nån som har testat något annat alkohol fritt och kan rekomendera?


Kommentarer
2008-07-18 22:13:15 http://soya.blogg.se/

Åh vad fint buddhahuvud, nu vart jag avis!



Har också testat det röda FREvinet och det var väl sådär. Det vita är gott!

Soya
2008-07-19 17:02:23 http://psychololita.blogg.se/

vitvinaren smakar mer vin. jag är ju en öltjej så jag har testat varenda alkoholfri öl som finns tror jag, så gillar du öl finns det några sorter du kan välja mellan :)

stina

klart du får länka... de där vinet drack jag igår.. både vitt och rött. mitt favoritvin!

..:Sarah:..
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: