Godmorning.

2008-07-06 06:37:26 ♥ Vardagsliv

Japp ni ser rätt jag är uppe nu och det är söndag.
Visserligen så har jag redan hunnit med att städa lite, vaknade klockan halvfem.
Sen dess har jag bara vart arg, arg och arg.
På allt, inget har gått som jag velat och min sambo ska få höra några fina ord när han vaknar ;)
Jag blir så trött på honom när han aldrig gör något färdigt eller bara släpper saker efter sig (som nästan alla män verkar göra). "Glömmer" man stänga dörrar/skåp osv så lär man ha mycket annat i huvudet.
Man kan verkligen se vart han varit under hela dagen, bara följa disken, kläderna och allt annat.

Därför ska jag ta en test dag som Baby haha, bara släppa saker och låta mej och mina behov gå först.
Det kommer verkligen se ut som krig här hemma efter idag :S

Behöver jag säga att jag har världens bästa morgon humör?

Update:
Nu har jag läst om en massa hemskheter i andras realtioner och det jag blir störd på är som en fis i rymden i jämnförelse, så nu är jag nöjd igen :) Jag har finaste mannen på jorden ;)♥ (förrutom när han är slarver'n och jag vill yxa han i huvet)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: