Samma lika

2008-07-15 10:24:27 ♥ Vardagsliv

Mina dagar ser nästan exakt likadana ut, därför finns det inget intressant att skriva om, typ ;)
Jag sover, äter, sover, äter, jobbar, sover, städar osv.

Idag ska jag ringa BM och fråga om jag ska satsa på att köpa järntabletter och vilka hon rekomenderar, för nu orkar jag fasen inte sova mera haha. Är jag vaken 1-3 timmar så är jag så trött så jag håller på att svimma efter ett tag.
Men jag är så j*vla dålig på att ringa, jag tänker att jag ska göra det men sen händer det inte. Ska kanske passa på att fråga lite om illamåendet också? Kan vara smart.

Idag har jag städat undan massor med skräp och kläder överallt, hämtat ut paket med nya lakan och sängkappor.
För imorgon, kommer vår nya säng/ar!!!! Jag är så lycklig!
Som jag tjatat om ny säng, och nu äntligen.




Kommentarer
2008-07-15 12:58:27 http://soya.blogg.se/

jag rekommenderar Hemofer + finns på apoteket.

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: