Jag har inga kläder!

2008-06-28 10:03:38 ♥ I väntan på Chloe

Det är helt sant nu faktiskt!
Sitter i fotöljen och dricker mitt morgonkaffe naken, kommer sluta med att jag åker till Uppsala så också.
Eller nja inte riktigt..
Men iallafall, eftersom tuttarna växt så har alla klänningar blivit för korta, byxorna spänner över magen och det är obekvämt.
Testat med snoddar men det var ju inte heller bekvämt.
Har visserligen mina mamma jeans men det känns som det är lite för varmt med dom nu.
Har ett par till att använda men dom har jag haft nu i flera dagar och det känns ofräscht att sätta på sig dom igen.
Men det är väl så nu, man får ta vad man har..

Toppar har jag så jag överlever, men byxor måste införskaffas. Men det mesta är på rea nu och helt utplockat.
Så det får bli en topp och leggings med rumpan bar haha..

Kanske får bli en sväng in på lindex och se om dom har linnebyxorna kvar.

Kommentarer
2008-06-28 12:07:14 http://soya.blogg.se/

brallor är alltid svårast att hitta för mig med :(

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: