> Dagens dag

2008-03-06 19:52:35 ♥ Vardagsliv

Tröttdag, har kommit underfund med att det är så j*vla skönt att sova haha. Jag är en sömnperiodare antingen inte alls eller massor.

Det börjar bli stor skillnad här hemma nu, dom har grejat två dagar. Det kommer att bli sååå snyggt när det är klart.
Vi har börjat riva kaklet i köket med och ska betsa köksluckorna mörkare, det blir bara mer och mer ideér och jobb. Men det är det ju såklart värt när det är klart, och nu är det ju ändå inte vi som gör jobbet. Men ju mer man gör om detså finare blir det ju.

Imorgon blir det uppsala och läkar besök igen, baby följer med så det kanske bli nått besök på nån skoj affär. Hoppas! Men jag gissar på biltema och jula, och dom affärerna kan man ju vara helt utan.

Mitt hår förresten, jaa vad säger man? Det har gått av mitt på skallen, typ 3cm långt nu hahahaha. Men det är bara en sån liten del så det syns nog inte om man kammar ner det. Ska göra några inpackningar nu ikväll så efter det så vågar jag nog röra det igen.

Nä nu ska jag fixa nått att äta, har inte fått i mej mer än kaffe än.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: