> Dagens problem

2008-03-02 14:10:05 ♥ Vardagsliv

Hm vet inte hur jag ska börja förklara mitt problem men ska försöka.

Nu när jag kör GI diet så måste man ju äta hela tiden, typ.
Jag har jättejätte svårt för det eftersom jag är en sån som alltid ätit 1gång om dagen och har aldrig riktigt några normala hungerkänslor. Förutom just på kvällen.
Frukost är ju så viktigt så det får jag tvinga i mig varje morgon, det är nästan så att jag får blunda, hålla för näsan, tugga fort som fan, svälja och hoppas på att det stannar kvar. Det är jättejobbigt för jag vill ju vara "ordentlig" och äta som man ska. Men det måste ju tillslut bli en vana om jag fortsätter tvinga mej själv?
Bara det att det ska vara så ångestladdat med mat, usch..

Kommentarer

TACK=)

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: