> Dagens resultat

2008-03-05 21:17:03 ♥ Vardagsliv

Jaha, nu var slingorna gjorda.
Hur vart det?

Jag vet faktiskt inte, vågar inte ta i håret just nu eftersom det är väldigt känsligt och släpper. Bara det torkar så blir det nog bra, olika färger på slingorna, rosa, gula, blonda, oranga. Så det kan nog antingen blir snyggt och galet eller totalt jättehemskt. Men måste låta håret vila nån vecka nu innan jag gör nått igen. Ösa i hårinpackningar och balsam..
Så jag hoppas nu att det blir någorlunda okej, så jag kan åka till affären utan mössa image5

Jag tror jag ska ordna nått hårkollage så ska ni få se hur jag sett ut. Jag är sån som ändrar hårfärg hela tiden, fast det svarta hade jag iallafall över ett år nu sist. Duktigt!

Nej jag måste sluta upp med att färga nu.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: