> Dagens vad göra?

2008-03-12 00:04:47 ♥ Vardagsliv

Nej nu är det inge roligt längre..

Mitt hår, som är ett vanligt ämne här i bloggen den senaste tiden.
Det är helt kaos, eftersom det gick av så mycket när jag blekte det så står det rakt upp mitt på huvet typ.
Det ser förjävligt ut, trodde det skulle gå att rädda så mycket som möjligt med inpackning, men icke. Det har sagt upp sig, verkligen första gången mitt hår har blivit såhär. Det som alltid tålt så himla mycket, kanske alla mediciner som påverkar det mer än vad man tror.
Så nu har jag funderingar på att återgå till det svarta, men vågar jag färga det?
Kanske tona det istället, för det sägs ju vara bra för håret.
Eller ska jag tona det rött? För det blonda kan jag nog lika gärna glömma, det får bli om nått år när håret repat sig igen.

Jag tror jag ska ringa Alex (frisör) imorgon och fråga om råd och kanske en akuttid för klippning, för nu är det absolut inte alls roligt längre.. image20

Kommer min nästa frisyr vara inspirerad av Britney?


Kommentarer
2008-03-12 00:39:44 http://pyttis.blogg.se

lite olika anledningar som det senaste har stört mig lite granna...
hehe
masa kram till dig sötsötis!

anna
2008-03-12 01:10:27

Dudududu..checka nu'rå..min blogg alltså..

Åååh ring frisören..å tala om hur de gick sen..Mitt hår har alltid me tålt all blekning/färgning så himlans bra..men så har man mixtrat me de i över 10 år.

Jag håller alla tummar jag har!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: