Yesterday

2008-03-29 13:26:26 ♥ Vardagsliv

Eftersom blogg.se vägrade vara normalt hela dagen igår så fick det bli bloggande i word.
Så det kommer upp nu istället, för nu hoppas jag att detta strulande är över..

Så detta skrev jag då igår..

Less på att blogg.se aldrig fungerar som det ska.
Less på att jag inte har nån energi.
Less på att jag inte har nån fantasi eller lust till att göra om bloggdesignen.
Less för att jag inte kan skriva inlägg om massa saker jag har på lager.
Less för att jag verkligen avskyr min nuvarande design.
Less på att jag aldrig är hungrig.
Less på att jag inte har några känslor.
Less på mitt hjärta som inte funkar normalt.
Bläh!


Jag kan ju idag iallafall stryka 2st, så då måste ju den här dagen kännas lite bättre image5 

Kommentarer

Vet den där svackan :( Men snart får du åka till Aruba!!

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: