Aha

2008-05-04 13:53:29 ♥ Vardagsliv

Det var struligt med bloggen igår, tyckte väl att det så mycket underligt ut på statistiken.
Men jag är kvar, jag har inte raderat. Det tror jag inte att jag skulle klara av ;)

Men det är fortfarande helt knasigt här på det nya bloggverktyget, behöver nog några dagar för att fatta hur man gör saker och ting. Kan tänka mej att det strular lite för er med?

Girlie sa att det såg konstigt ut? På vilket sätt? Gör det det för er alla? Det gör det inte för mej iallafall.


Kommentarer
2008-05-04 14:04:07

Hello! Jag använder windows med flikar och där står det såhär ♥ Carpe Annah ♥-



Sen vid kategorier står det &#9829: Tips osv vid alla dina kategorier. Innan syntes inte din bild heller men det gör den nu.



Annars ser det rätt normalt ut, enda som inte syns är längst ner där det står powered by blogsoft, där e bara ett kryss.

2008-05-04 14:06:57

Ja..nu såg jag att det står ♥ Struntprat där under ditt inlägg där du katogoriserar vricka tungan det med.. innan behövde ja inte skriva någon kod när jag kommenterade men det kommer jag nog få göra nu..



Ha en tokbra dag..!!

2008-05-04 14:08:07

Nu blev allt jätteknasigt.. haha.. ibland får man skriva kod..ibland inte.. så nu har jag rett ut de så ja kan sova inatt ;)



Nu ska jag inte skriva fler inlägg.. promise..!!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: