Internet semester.

2008-05-11 15:00:27 ♥ Vardagsliv

Jag har helgs semester från bloggen, nästan helt från dator'n (iallafall internet, bara lite smått spelberoende).
Orkar inte med allt strul med den och bloggkoll funkar inte heller som jag vill.

Så jag lever men återkommer när allt funkar som det ska, mitt besöksantal sjunker som fasen och kommentarerna försvinner. Det gör ju också att man tappar lusten, men antar att det är strul på den fronten med. Läst det lite överallt, att det ska vara svårt att lämna kommentarer och jag har märkt det själv när jag försökt på andras.

Nu ska jag dricka kaffe och hoppas på att bli lite piggare. Annars är jag bara döds trött, tjurig och illamående idag..



Kommentarer
2008-05-11 22:30:24

Vill ha mer bilder från Aruba ju, och en riktig berättelse om hur det var där. Värt att besöka eller? :) Saknar dina lååånga inlägg!

Hoppas att allt är bra i sommarvärmen!

Kram

Hallå, vad är det som strular med det nya för dig?

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: