OCH

2008-05-05 16:30:38 ♥ Vardagsliv

Man blir ju inte på bättre humör för att man är dödens hungrig också.

Innan vi åkte till Aruba åt jag var 3:dje dag, nu är jag hungrig från det jag vaknar till det jag somnar, typ!

Hade inte speciellt mycket ingredienser hemma heller för att laga något gott. Jag lagar helst inte något trist som makaroner och korv/köttbullar whatever. Det känns som att man tar vad man har, men hittade lite krossade tomater och annat så det får bli nån korvstroganoff liknande.

Mest av allt vill jag ha grillad korv och tzatziki, jag är helt besatt i tzatziki så jäklarns gott!
Men har ingen bil hemma förren ikväll och så länge orkar jag inte vänta. Gå till affären i denna värme finns inte på kartan, inte när man är hungrig som en varg heller. Det är ju faktiskt ganska så långt till affären..



Undra om jag ska tvinga min mor att äta på restaurang på onsdag, Helst en Grekisk men det kunde ni nog lista ut med tårna haha.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: