Ojsan

2008-05-24 23:19:21 ♥ Vardagsliv

Jag somnade inte i flera dagar ;) Bara nästan, det känns ungefär så fast ändå som att dagarna gått på fast forward.
Har bara vart väldigt mycket nu i helgen.
Middagar, shopping, akuten besök mitt i natten, sömnbrist ggr 100, huvuvärk, gråtattacker, hundutställning m,m.

Nu kollar jag och min finaste Baby på Eurovisionblabla, jag gillade det sista galna bidraget.
Tror det var spanien hel tokigt men roligt!
 

Nu är det poängen kvar, ska bli spännande och se vart sverige hamnar.
Jag gissade tidigare på att hon skulle komma långt upp.
Jeeezz, jag börjar verkligen bli "gammal" eftersom jag tycker det är spännande..


Kommentarer
2008-05-25 15:11:16

Gos.. varför akuten? Och schlager e gay!! Du e fasen mer gammal än mig ju. ;)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: