Aje.

2008-11-15 20:07:27 ♥ Hemmet

Helt slut i fogar och fötter efter allt pysslande hela dagen.
Är lite småfix kvar som vi tar imorgon, nu blir det dusch och sen soffan ett tag innan godnatt.
Lite julmust och kanske en lussebulle och pepparkaka
Var ju ett tag sen vi satt i vardagsrummet och tittade på tv :)

Det är iallafall superfint här hemma, och pärlans rum är så mysigt!
Visserligen så är det inga möbler mer än en fotölj ännu, men det kommer mera.
Det dröjer ju ett tag till innan hon flyttar indär för hon sover ju med oss i sovrummet första tiden.
Men jag vart supernöjd med tapet valet, och ångrar inte att jag tog någon annan haha.

Imorgon ska jag ta en runda och knäppa lite kort så ska ni få se.
Vet att jag sa att ni skulle få några idag, men vill att det ska vara helt färdigt först.
Eller ja heeelt färdigt blir det ju inte imorgon heller, men så gott som.

Ha en bra fortsatt lörda!


Kommentarer
2008-11-15 21:23:20 http://kevlarjeans.blogspot.com/

Svar: Har BF 19 december. På mig stämde UL och min egen uträkning förvånansvärt bra, när jag själv räknade efter sista mens så fick jag det till 18 december. Skönt att inte bli framflyttad, förstår att du hoppas på din egen uträkning... ;-)



Tittade lite i din blogg på kläder du köpt till bebisen, så himla fina! Jag vet inte vad det är för något i magen och vill väl egentligen inte veta heller, men jag tittar ändå suktande på alla små flickbebiskläder i affärerna... :-P

Suss
2008-11-15 23:30:51 http://soya.blogg.se/

Åhh, nu är jag nyfiken!

Soya
2008-11-16 10:00:43

jag vill se! :)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: