Bang Bang Bang.

2008-11-08 12:47:47 ♥ Vardagsliv

Här hemma läggs det golv för fullt.
Inte jag då utan det sköter darling och hans broder + far.
Jag serverar fika och donar med "kvinno-göra", nu är jag trötter och önskar jag kunde sova liten stund.
Meeen det låter för mkt.

Natten har vart ganska lugn med sammandragningar, några stycken har jag vaknat av men inte så illa som tidigare.
Hoppas det går över nu. *håller tummar*

Kvällen blir lugn och stillsam för mig, darling ska på sin chefs 50års fest. Skulle ingentligen följt med men kände att det skulle nog inte bli så skoj för mig. Med alla galet fulla människor, man känner igen och dom pratar BARA arbete.
Så nej Alma kommer och leker med mig och sover över, mys! Eller ja det blir väl som vanligt, vi sitter vid varsin dator och spelar spel :)

Yes! Äntligen är ett par polarn och pyret långkalsonger på väg hem till mig, så jag kan matcha min tröja.
Kan hända att jag kommer glida omkring i det settet ända tills pärlis är här haha.
Najs!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: