Bebis horoskop.

2008-11-19 20:37:55 ♥ I väntan på Chloe

Stenbocken
22 dec - 20 jan
Stenbocksbabyn vill ha rutiner, ordning och reda och är inte särskilt impulsiv.
Det är ett mycket aktivt barn redan från början och allt ska utforskas, plockas isär, sättas ihop med imponerande målmedvetenhet. Och var sak har sin plats. Stenbocksbabyn vet vad hon vill och det genast. Äta när man är hungrig och sova när man är sömnig annars blir det liv. En Stenbock är sällan tyst.

Mja det låter verkligen som en blandning mellan mig och darling :)
Han är den som pillar, utforskar, nyfiken, är med överallt, håller aldrig tyst, äter och sover när man ska.
Jag är den som vill ha ordning och reda, rutiner och koll. Plus att jag är den envisaste i världen och ger mej nästan aldrig :)
Annars är vi jätte impulsiva båda två (kanske våran bebis kan stoppa oss när det behövs då),  jag kanske snäppet värre och vi vet vad vi vill och det ska ske genast!

Horoskopen hittar ni här *klick*

Kommentarer
2008-11-20 09:28:51

Min lilla mini är stenbocken och det här stämde ju in till 100%.. haha lite kul:)

2008-11-20 11:30:38 http://evamys.blogg.se/

vad roligt med horoskop! Jag måste nog göra ett inlägg om det jag med härmapa

Evamy - i väntan på bebis!
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: