:(.

2008-11-07 04:41:08 ♥ Vardagsliv

Ajajajaj..

Ont i magen och mår illa, supertrött men kan bara inte sova när det gör ont.
Antar att det är tarmarna som krånglar, inte skönt alls när det är så trångt där inne och en vild bebis som vevar runt.
Jag hoppas verkligen att det släpper snart så jag kan få sova lite till, har vaknat flera gånger av att jag legat och oj:at och aj:at mej. Sen så kan man inte låta bli att tycka lite synd om sig själv och aja sig lite mera och snyfta till lite på det hahaha.

Kommentarer
2008-11-07 08:44:57

Hej Annah!

Jag går in i 34:e veckan imorgon och känner igen det mesta av det du skriver om att det är trångt och osmidigt. Ett tag mådda jag också jätteilla när jag skulle sova och försökte bulla upp med en massa kuddar för att sova halvsittande. Min barnmorska sa till mig att när bebisen börjar bli så här tung och man ligger på rygg trycker den på kroppspulsådern och blodflödet blir hindrat. Kroppen reagerar som att man är på väg att svimma och då mår man illa. Sen dess sover jag bara på sidan och det går mycket bättre. Ett tips bara, för sova är det som behövs mest just nu i alla fall för mig.

Ha det så bra och lycka till!

KRAM Emilia

2008-11-07 10:35:15 http://carpeannah.blogg.se/

Emilia: Tack så mkt för tipset!

Jag ligger redan och sover på sida för att det går inte alls på ryggen längre. Lyckades ialllafall somna om lite, men känner mej helt slut nu och har ont överallt. Tur att jag ska till barnmorskan idag så hon kanske har några mera tips att dela med sig. Tack igen för dina ord! Kram!

Annah med bebin i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: