Onsdag fast torsdag.

2008-11-06 15:47:55 ♥ I väntan på Chloe

Haha skrev det här igår, men var nog lite lätt förvirrad.
För jag hade inte publicerat det, så det kommer nu istället.
Dumt att bara slänga ju ;)

Jahapps då var den här dagen gjord, inte så jätteaktiv men alldeles lagom.
Uppackning av det som shoppats, tvättning och föräldragrupp.

Idag pratade hon om amning i 2timmar, jag hade kunnat somna på plats om det inte var så att stolen var stenhård och bebis pressar på lungorna när man sitter ner. Tycker det kan bli lite drygt att lyssna på någon som redan bestämt sig för vad som är bra och dåligt och håller man inte med eller gör så så är man dum. Även om man har en åsikt så kan man väl tycka att det är okej att andra inte håller med och har andra åsikter och tankar.
Jag hoppas på att jag kommer kunna amma min bebis, jag vill verkligen det! Men det borde inte vara några problem.



Sen undrade hon om vi visualiserat några mål som vi kunde ha att tänka på när det är som värst och man bara är trött på att vara gravid, och som vi kan använda oss av när vi ska föda.
Mina är alla fina rosa klänningar som ligger och väntar på henne, och fina sängen med hello kitty, vagnen och hennes rum. Men nu är det inte långt kvar, 2månader exakt om man går efter BF 5/1. Spännande!!

Kommentarer
2008-11-06 15:49:51 http://frudernmar.blogg.seborde

frida
2008-11-06 15:51:31 http://fridadernmar.blogg.se/

borde oxå ta mig till ullraed..har bara 1 timmes bilkörning dit. Hoppas att vi kan åka nästa helg då håkans syster kommer ner. Finns ju så mkt roligt och billigt där. Jag ammade bara 1 månad och jag tycker flaska är mkt bättre. Bara det att man kan dela på ansvaret är så skönt. men det är ju för o nackdelar med allt.

frida
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: