Koka makaroner.

2008-11-19 12:31:39 ♥ Vardagsliv

Beställde ju lite böcker här om dan som ni kanske minns?

Fick dom igår och började läsa Koka makaroner: om att bli pappa.
Det var tänkt att P skulle läsa den men jag hade tänkt läsa den innan för att se om det var något för honom.
Det är det nog inte! Jag tyckte inte alls att den var något bra, eller jo själva delen när dom föder bebisen var fin och jag längtade mera efter att våran pärla ska komma. Men sen var det tråkigt tråkigt tråkigt!
Kanske att den är bättre när man redan fått barn och gått igenom första året.

1 stjärna av 5
 

Kommentarer
2008-11-19 16:55:37 http://nindo.blogg.se/

Oj, jag tyckte den boken var otroligt mysig!!

Jag köpte den till Johnny men det blev jag som läste den...

En superrolig bok jag rekomenderar är "Från A till Bebis" av Ann Söderlund och Hanna nååågonting. Den är rolig!!

carro
2010-04-18 20:07:37

försöker hitta en bra bok till min sambo om hur det är för honom när jag är gravid..men verkar inte finnas många :/ Måste tillägga att jag är född 801230!!! har inte sett många som är födda den dagen..lite kul eftersom jag hittade denna sida "bara sådär" :D

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: