Total snökaos!.

2008-11-24 07:47:51 ♥ Vardagsliv

Jisses vad det vräker ner snö!
Har gjort hela kvällen och natten, eller ja det har nog gjort det flera dagar
nu men med kortare uppehåll.
Det är helt sjukt med snö ute, jag har inte sett så här mkt snö sen jag var liten.
Kaos jo tack *klick*
Hur kan det bli värre än nu? Klass 2 varningar låter lite läskigt.
Jag är så j*vla glad att jag inte har mitt BF nu, visserligen så kan hon ju komma ändå. Men den chansen är minimal. Värre är det för min vän som är beräknad om 10dar. (Läste att det var totaltstopp på deras väg, och hon väntas få en supersnabb förlossning. Kanske det blir en bebis i bilen då? :))

Darling är ute och plogar och berättade att det är fullständig kaos överallt.
Jag är glad att jag slipper gå utanför dörren och tänker på er stackars människor som måste det!
Iallafall ni som måste sätta er på bussar nu, hjälp..
och Troll överlever du ute i skogen? Du måste ju vara helt insnöad!
Mor du stannar väl inne får jag hoppas?

Nu är det bara att hoppas på att det slutar snöa snart och att det ligger kvar såhär fram tills jul :)
Me like snow! ♥
Men som vanligt *klick* så får det inte ligga kvar.

Kommentarer
2008-11-24 08:50:30 http://blondis81.blogg.se/

Godmorogn..Allt är bra med oss..ska snart äta frukost så man slipper magknippen...Ha en skön måndag..

Mindy
2008-11-24 10:13:40

jag är så avundsjuk att det gör ont. inte exakt på stormen för det är ju lite jobbigt, men på all snö! här har vi lite frost. göteborg suger på vintern!

2008-11-24 13:34:38 http://evamys.blogg.se/

vi åkte till arlanda tidigt imorse, var inget vidare! Och på vägen hem tog det en timme att åka tre mil typ!

Evamy - i väntan på bebis!
2008-11-24 17:40:22

Jo tack, insnöad är ordet.. bilen sitter fast halvvägs in på min lilla skruttväg.. och ja fick klättra över häcken för att komma fram till dörren.. vanliga vägen hade de blivit typ 2 meter drivsnö.. :P

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: