Dagens namn.

2008-10-09 21:47:40 ♥ I väntan på Chloe

Eftersom jag/vi har stora bekymmer med att komma på ett namn till pärlan så ska jag nog börja "skriva upp" varje namn som sägs varje dag.
För ena dagen är ett visst namn helt perfekt och superbra och nästa så är det total dåligt :)

Dagens namn är: Lovis

vilket får mej att tänka på när ronjas mamma sjunger vargsången :)
Fint! ♥



Tidigare funderingar har vart:
Elsa, Ellen, Thigra, Lily, Elisa

Än så länge så är Elsa strycket helt från listan.


Kommentarer

Annah -med bebin i magen; Jag antar att du inte ser några konstigheter då? :) Det var märkligt det här. Tack för ditt svar! Och du, lyllos dig som har en bebbe i magen. :)



Komiskt höddu, min flicka heter både Elsa och Lilly i andra namn. :) Elsa hette min farmor. Tycker det är charmigt.



Jag tycker att det är så kul med bebbenamn. Ska jag komma med några förslag? ;)





/Malin

Malin Inspiration & design
2008-10-10 08:21:14 http://sweetladysoul.blogg.se/

Hihi tack detsamma! Ja...gubben där hemma har ju tjatat om bebis i flera år känns de som så nu fick jag "ge med mig" och det fungerade visst ler De där med namn är en hel vetenskap... så sjukt svårt..vi kommer verkligen inte överens! =)

Nadja
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: