Helgen.

2008-10-27 13:03:44 ♥ Vardagsliv

Kanske ska skriva några ord om min helg?
Eftersom jag haft helgspaus som vanligt.

Lördags var det födelsedagsfest hos mamma som fyllde år, hjälpte henne fixa och dona med mat och sånt där innan. Ibland kan jag vara en snäll och ordentlig dotter ;).

Träffa massa mostrar och kusiner, trevligt! Man uppskattar sånt mer och mer ju äldre man blir och kanske ännu mera när man själv ska bli "vuxen". Så nu hoppas jag på att min bebis kommer att få några kusiner till ;)

Igår söndag skulle Darling roa mig och hitta på nått spännande.
Det vart kaffe hos lillebrodern och sen en sväng till uppsala, där vart det den "underbara" butiken jula som skulle besökas och sen bauhaus. Hmm behöver jag säga att han misslyckades med att roa mig? ;) Dom absolut tråkigaste butikerna ever! efter biltema då såklart.
Men vart erbjuden besök på IKEA också men kände att det säkert skulle bli nått onödigt inköp, så bättre att handla allt som vi ska ha på en och samma gång sen. (kommer mer om det sen).
Så det vart hamburgare och glass på max istället och sen åkte vi hemåt och stannade i sängen resten av dagen/kvällen.


Kommentarer
2008-10-27 16:21:55 http://medbebisimagen.blogg.se/

Supertråkigt...

Jag har bara slutat umgås med dom som inte verkar ha något intresse utav att umgås med mig, så jag vet inte på vilket sätt jag har påverkat det hela... Ingen har klagat, vilket jag önskar någon gjort ifall jag gjort något eller betett mig på något dumt sätt!



Du har superfin header förresten!

carro
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: