Känslosam.

2008-10-30 17:23:05 ♥ Vardagsliv

Idag har verkligen humöret åkt upp och ner som en bergochdalbana.
Ena stunden helt normalt och nästa jätteledsen.
Satt och grät på köksbordet när Darling kom hem haha.
Vet inte varför tårarna kommer, men gissar att det är hormoner blandat med uttråkning, väder och trötthet.
Men ganska skönt att släppa loss och låta dom komma också, har inte tillåtit mig själv att göra det på länge nu.
Plus att allt känns så mkt skönare efteråt.

Nu väntar jag på att darling ska skrapa bort tapet färdigt och sen ut och åka lite bil och handla lite ingredienser till middan imorgon. Tänkte göra milkshake ikväll, sägs att det ska vara bra för halsbränna och är så less på min tuggisar nu.
Men vart fasen har jag gömt min blender?

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: